Haber

PUMA, F1 Ortaklığının Kreatif Direktörü olarak A$AP Rocky’yi Seçti

PUMA, F1 Grubunun Kreatif Direktörlüğüne A$AP Rocky’yi Getirdi

 

Uzun vadeli iş geliştirme sürecinde dönüştürücü ve sonlu tasarımcı imzalı çalışmalar ve pazarlama konseptleri geliştirilecektir.

 

 

spor giyim şirketi PUMA müzik sanatçısı ve tasarımcı A$AP Rocky ile uzun vadeli bir yaratıcı işbirliğinin başlatıldığını resmen duyurdu. Motor sporlarında geniş deneyime sahip A$AP Rocky spor ve sokak giyiminin kesişimine odaklanan kategorinin Kreatif Direktörü olacak. Gücü ve çalışmalarıyla PUMA’nın F1 ile yeni işbirliğine odaklanacak olan Rocky, markanın dönem tasarımlarını yönetip ileriye taşıyacak ve sınırlı sayıda sunulan tasarımcı imzalı çalışmaları tasarlayacak.

 

Bu yılın başlarında F1 ile uzun vadeli bir iş ortaklığına başlayan PUMA, tüm yarışlar için geçerli olan münhasır lisans sahibi ve pist alanı perakendecisi olduğunu duyurdu. Sporda uzun bir geçmişe ve mirasa sahip olan PUMA, sokak giyimi ve modanın podyumların ötesindeki etkisini keşfetmeye ilgi duymaya devam ediyor. A$AP Rocky’nin moda bilgisi, kendi tarzı ve kültürel uzmanlığı, büyüyen F1 izleyicisine yeni bir bakış açısı getirecek.

 

Rocky yavaş yavaş markaya katkı sağlayacak ve işbirliğinin henüz başında yer alacak” dedi. laboratuvarda“adlı işletme, gelişim odaklı kuluçka tarzı yaklaşımıyla kategoriyi nereye götürebileceği konusunda yaratıcı araştırmalara başlayacak. Yılın geri kalanında ise markanın görsel çalışmalarına ve imaj içeriklerine katkı sağlayacak. İlk kampanya, Rocky arka planda hem yaratıcı yönetici hem de yapımcı olarak çalıştı, Amerika’daydı. araba kültürüne ve bunun sokak giyimi ve moda üzerindeki etkisine odaklanıyor.

 

Yılın ilerleyen zamanlarında Rocky çok sınırlı sayıda PUMA x F1 koleksiyonunu piyasaya sürecek. Bu giyim ve aksesuar koleksiyonu, kitlesel izlenen F1 2024 yarışlarında sunulacak sınırlı sayıdaki tasarımcı koleksiyonlarının önizlemesini sunacak.

 

Rocky, 2024’te Miami’den başlayarak çeşitli Grand Prix yarışlarında yaratıcı becerilerini sergileyecek. PUMA ve F1 ekibiyle birlikte tasarladığı koleksiyonların yer aldığı yarışların her birinde ürün faaliyetlerinin küratörlüğünü yapacak olan Rocky, aynı zamanda ilgili koleksiyonları kapsayan tüm pazarlama faaliyetlerinde de kreatif yönetici olacak.

 

Yarış kıyafetlerinden taraftar kıyafetlerine ve moda kıyafetlerine kadar tüm PUMA x F1 ürünlerinin yaratıcı tasarım süreçlerine daha fazla entegre olmayı hedefleyen Rocky, 2025 yılına kadar yenilikçi ürün tasarımları ve pazarlama konseptleri sunarak kategoriye yeni bir soluk getirecek ve pazarlama faaliyetlerinde bulunmaya devam ediyoruz. PUMA ve F1 iş birliğiyle Rocky, daha fazla kitleye ulaşmayı ve sokak giyimi, moda ve sporla arasındaki bağları güçlendirmeyi hedefliyor.

 

 

PUMA gibi ikonik markalarla ve F1 gibi yenilikçi markalarla çalışmanın gerçekten ilham verici olduğunu belirten A$AP Rocky, “Dünya yaptıklarımızı gördüğünde markaların yaklaşımında değişiklik olacağına inanıyorum. risk almaya ve farklı yaratıcılarla çalışmaya.”

 

A$AP Rocky ile çalışmaktan büyük heyecan duyduklarını belirten PUMA Ürün Sorumlusu Maria Valdes, açıklamasına şu şekilde devam etti: “İnanılmaz bir yeteneği, parlak fikirleri olan ve markamıza yatırım yapan A$AP Rocky, tartışmasız bir marka. bu da yeni izleyicilerin ilgisini çekiyor. Pistleri bir bakıma alt üst edecek geliştirilmiş, sınırlı sayıda üretilen ve tasarımcı imzalı F1 yarış ürünleriyle vizyonunu dünya çapında sergileyecek. “Gelecekte PUMA x F1 serisinde etkisini daha fazla göreceğimiz A$AP Rocky, sporu ve kültürü ileriye taşımaya yardımcı olmaya devam edecek.”

 

F1 Lisanslama ve Oyun Lideri Oliver Boden şunları söyledi: “Bu duyuru, PUMA ile devam eden ortaklığımızda heyecan verici bir dönüm noktasına işaret ediyor. A$AP Rocky’nin yaratıcılığı ve yeniliğe olan bağlılığı, F1’in giyim alanındaki vizyonu ve gelişimiyle mükemmel bir şekilde örtüşüyor. F1 hattını tasarlamak ve geliştirmek ve F1’i yeni kültürlere ve yaşam tarzı alanlarına entegre etmek için PUMA ve A$AP Rocky ile işbirliği yapmayı sabırsızlıkla bekliyoruz.”

 

2023 ve 2024 koleksiyonları ve koleksiyonların hangi perakendecilerde satışa sunulacağı hakkında daha fazla bilgi yakında paylaşılacak.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haber-konyaalti.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu